09 February 2006

Nu kan alla inlägga

Nu kan alla göra inlägg här. Så gör gärna det!

7 comments:

Anonymous said...

Nu har jag inläggat! Mmm vad trevligt att få ta sig in på insidan av Pettans tankar.

Anonymous said...

Förresten, du ser liet farlig ut på din bild. Vad har hänt med mjukheten?

Ali Esbati said...

Framför allt inbjuder verkligen din bild till samtal.

Anonymous said...

Pettan det var ett jävla spammande på att man skulle se din bloggsida!!! Jag skall sluta kolla på Big Brother och följa RealityPettan istället.

Nu har jag förresten flyttat till Gävle och arbetar bland annat som valansvarig för Radion här i länet.

Vore kul om vi kunde sammanstråla nån dag å prata gamla minnen.

/pablo

Anonymous said...

Slit dig från stolen och var med på innebandy ikväll.
Mamma mia var ett kul inlägg!

Vänsterpartiet Botkyrka said...

Jaja, jag ska byta bild och jag ska sluta tracka hederligt folk...

Anonymous said...

Kolla in Chewys, mycket intressant, och rolig: http://rrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnhhhh.blogspot.com/